Postup v případě poškození zásilky

Pokud je zásilka poškozena, měl by příjemce okamžitě, nejpozději však do 4 dní od data doručení, oznámit tuto skutečnost naší společnosti a poskytnout následující údaje:

  • sledovací číslo zásilky
  • seznam položek v balíčku
  • hodnotu zásilky
  • způsob a výši poškození
  • informace o způsobu balení

 

V případě poškozeného balení dochází ke zpětné fyzické kontrole zásilky kurýrem. Do jeho příjezdu by příjemce neměl s poškozenou zásilkou manipulovat. Zásilku je nutné předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána - tedy včetně vnějšího i vnitřního balení.

Pro úspěšné uzavření škodného šetření by měl mít odesílatel vždy k dispozici fakturu za zasílané zboží, která může být dopravcem požadována pro uznání škody.

Reklamaci a veškerou dokumentaci (fakturu za zboží, fotografie poškození) zašlete na naši emailovou adresu reklamace@balikdozahranici.cz. Tímto začne reklamační šetření, o jehož výsledku vás budeme informovat do třiceti dní.

V případě zjištění nedostačujícího způsobu zabalení nemohou být reklamace uznány.

Postup v případě ztráty zásilky

Pokud nebyla zásilka dodána dle předpokládaného data doručení, měl by zákazník neprodleně (nejpozději však do 5 dní) oznámit tuto skutečnost naší společnosti (ideálně odesílatel zásilky) na email reklamace@balikdozahranici.cz.

Je potřeba vědět:

  • jakým způsobem byla zásilka zabalena
  • co bylo jejím obsahem

 

U všech reklamací týkajících se zjištěných ztrát nebo poškození musí být za přítomnosti kurýra sepsán ve dni doručení zásilky Protokol o poškození (škodě).

Zpoždění zásilky

U expresních služeb poskytujeme garanci doručení a vrácení rozdílu z ceny poštovného mezi expresním a standardním doručením. Toto platí pro zásilky odeslané v rámci EU. Na většinu zásilek mimo EU nelze reklamaci uplatnit - podléhají proclení, které může proces doručení prodloužit. Před odesláním expresní zásilky tedy doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou  linku 608 380 388 a ověřit si, zda je termín doručení garantován. 

Reklamace spojené se zpožděním zásilky musí být oznámeny do 7 dní od obdržení zásilky na email reklamace@balikdozahranici.cz Více v sekci Obchodní podmínky.

 

Pokud máte otázky ohledně reklamace, neváhejte nás kontakovat.