Vaše balíčky odesílané do zahraničí i po České republice se snažíme přepravit s nejvyšší možnou péčí. Pokud i přesto dojde k poškození, nebo nedoručení zásilky, postupujte dle níže uvedených kroků.  

 

Postup v případě poškození zásilky

Pokud je zásilka poškozena, měl by příjemce okamžitě kontaktovat dopravní společnost v zemi doručení a poskytnout následující údaje:

  • Sledovací číslo zásilky
  • Seznam položek v balíčku
  • Hodnotu zásilky
  • Způsob a výši poškození
  • Informace o způsobu balení

 

V případě poškozeného balení pak dochází k fyzické kontrole zásilky kurýrem. Do příjezdu kurýra by příjemce neměl s poškozenou zásilkou manipulovat. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.

Pro úspěšné uzavření škodného šetření by měl mít odesílatel vždy k dispozici fakturu za zasílané zboží, která může být dopravcem požadována pro uznání škody.

Reklamaci a veškerou dokumentaci (fakturu za zboží, fotografie) zašlete na naši emailovou adresu info@balikdozahranici.cz. Tímto započne reklamační šetření, o jehož výsledku Vás budeme informovat do 30 pracovních dní.

V případě zjištění nedostatečného obalu nebudou reklamace uznány.

Pamatujte, že kvalitní vnitřní i vnější balení snižuje pravděpodobnost poškození během přepravy

 

Postup v případě ztráty

Pokud zásilka nebyla dodána dle předpokládaného data doručení, měl by zákazník oznámit neprodleně tuto skutečnost dopravci (ideálně odesílatel zásilky). Je potřeba vědět, jakým způsobem byla zásilka zabalena a co bylo jejím obsahem.

Tímto krokem započne interní dohledávání zásilky.

O dané situaci nás prosím informujte prostřednictvím emailu nebo na naší zákaznické lince.

 

Zpoždění zásilky

U expresních služeb poskytujeme garanci doručení a vrácení rozdílu ceny poštovného mezi expresním a standardním doručením. Toto platí pro zásilky odeslané prostřednictvím kurýra UPS Express a UPS Express Saver na základě jeho podmínek o garanci včasného doručení. Před odesláním expresní zásilky tedy doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku a ověřit si datum doručení.

 

Pokud máte otázky ohledně reklamace, neváhejte nás kontaktovat!