název zboží

Dotaz

Jarmila Pavlíková | 06.11.2020 21:27 | Ostatní

Zdravím. Neustále se mně vrací objednání přepravy balíku na dobírku. Chtěla bych poslat z Lipníka 75131 složenou klec pro hlodavce do Strání 68765. Stále to po mě chce -nedostatečné vyplnění zboží.Vyplňuji už kde co. Balík, krabice, zabalená klec. Zrovna tak když tam dám pondělní datum, též se objeví nesprávné datum.Už si s tím nevím rady.Děkuji

Odpověď

Odpovědět
Balikdozahranici.cz 10.11.2020 08:13

Dobrý den,

 

zkuste prosím změnit prohlížeč. V prohlížeči Google Chrome nebo Mozille by měl formulář fungovat bez problémů. Také, pokud jste fyzická osoba, nevyplňujte fakturační údaje, to taky bývá častým důvodem, proč zásilka nejde objednat.

 

Děkuji za pochopení,

Balikdozahranici.cz

zpětZpět
zpětZpět do výpisu všech dotazů
Vyzvednutí zásilky v ten samý den kdekoliv v ČR
Potřebuji odeslat balík do zahraničí online
a nejlevněji!

Rychlé kontakty

Nevíte si s něčím rady?
Kontaktujte nás.

730 779 988 Po-Pá 8:00-17:00

Sledování zásilky

pozadí světle modré krabice
ikona modrá bublina

1,000+

hodnocení služby

ikona palec hore modrá

80,000+

spokojených zákazníků

ikona modré krabice

100,000+

odeslaných zásilek ročne

Rychlé, snadné, kompetentní. Dostal jsem lepší cenovou nabídku než přímo u přepravců. Vysoce doporučeno.

Lukas M.

Jsem velmi spokojená, naše společnost využívá Vašich služeb již několik měsíců a vše funguje.

Michaela P.

Rychle, z Ostravy do Bruselu za 3 dny. Služba včasného vyzvednutí, aktualizace e-mailem, snadné sledování zásilky.

Renata Z.

Všechno šlo perfektně! Skvělé služby dobré ceny.

Artem R.

Odešlete zásilku, kamkoliv si jen vzpomenete

Novinky a akce na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
 forum icon Máte dotaz?
Zeptejte se!