Objednání přepravy

Odpovědi na vaše nejčastější otázky

Mohu vytvořit objednávku i na více kusů?

Ano, v objednávkovém formuláři stačí zvolit tlačítko "Přidat balík".

Kde mohu sledovat zásilku?

Sledovat zásilku lze přímo na stránkách přepravce v sekci sledování. Stačí zadat tracking number a okamžitě vidíte, kde se zásilka nachází.

Mohu vytvořit objednávku, i když nejsem firma?

Samozřejmě, nabízíme služby nejen pro firmy, ale i pro soukromé osoby.

Přepravujete zásilky mezi zahraničními státy?

Tuto službu bohužel nenabízíme. Doručujeme z ČR do zahraničí, nebo ze zahraničí do ČR, a to i mimo EU. 

Posíláte jen balíky, nebo i dopisy?

Přepravujeme nejen balíky, ale i expresní dopisy, palety nebo boxy.

Mám jinou adresu vyzvednutí a jinou fakturační adresu, nebude to problém?

V objednávce můžete vyplnit obě adresy – adresa svozu a fakturační adresa se mohou lišit.
Vyzvednutí zásilky v ten samý den kdekoliv v ČR
Potřebuji odeslat balík do zahraničí online
a nejlevněji!

Rychlé kontakty

Nevíte si s něčím rady?
Kontaktujte nás.

608 380 388 Po-Pá 8:00-17:00

Sledování zásilky

1,000+

hodnocení služby

80,000+

spokojených zákazníků

100,000+

odeslaných zásilek ročne

Rychlé, snadné, kompetentní. Dostal jsem lepší cenovou nabídku než přímo u přepravců. Vysoce doporučeno.

Lukas M.

Jsem velmi spokojená, naše společnost využívá Vašich služeb již několik měsíců a vše funguje.

Michaela P.

Rychle, z Ostravy do Bruselu za 3 dny. Služba včasného vyzvednutí, aktualizace e-mailem, snadné sledování zásilky.

Renata Z.

Všechno šlo perfektně! Skvělé služby dobré ceny.

Artem R.

Odešlete zásilku, kamkoliv si jen vzpomenete

Novinky a akce na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
Máte dotaz?
Zeptejte se!