Storno / vrácení

Odpovědi na vaše nejčastější otázky

Jde stornovat přeprava, která již byla uhrazena?

Objednávku můžete stornovat, a to písemně na náš e-mail nebo telefonicky na zákaznické lince.

Bude mi vrácena platba?

Platba bude vrácena na Váš bankovní účet do 14 dní od úhrady poštovného.

Poslala jsem balík příjemci, ale potřebuji ho vrátit zpět, půjde to?

Pokud je zásilka již na cestě k příjemci, nemůžeme garantovat, že se podaří balíček zastavit. Podobný případ jsme již také řešili a balíček se nám podařilo zdárně vrátit. Pokud k této situaci dojde, doporučujeme co nejdříve kontaktovat naši zákaznickou linku.

Příjemce odmítá zásilku, vrátí se zpět?

Pokud příjemce zásilku odmítne, vrací se automaticky zpět na adresu odesílatele a na jeho náklady.

Bude mi účtováno poštovné zpět?

Jestli se zásilka bude vracet zpátky z patřičných důvodů, je povinností odesílatele uhradit dle obchodních podmínek i přepravu zpět.
Vyzvednutí zásilky v ten samý den kdekoliv v ČR
Potřebuji odeslat balík do zahraničí online
a nejlevněji!

Rychlé kontakty

Nevíte si s něčím rady?
Kontaktujte nás.

608 380 388 Po-Pá 8:00-17:00

Sledování zásilky

Odešlete zásilku, kamkoliv si jen vzpomenete

Novinky a akce na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
Máte dotaz?
Zeptejte se!