Reklamace

Odpovědi na vaše nejčastější otázky

Zásilka se poškodila, jak reklamovat?

Reklamaci bez odkladu nahlaste písemně na e-mail reklamace@balikdozahranici.cz. Požádáme vás o doplnění všech informací, které budou k případu potřeba a do 30 dní od zadání reklamace vás budeme informovat o výsledku. Pokud došlo k poškození, prosím ponechejte si obalový materiál kvůli případné škodní inspekci.

Co budu potřebovat k reklamaci?

Pokud byla zásilka poškozena, je nutné doplnit fakturu nebo čestné prohlášení s hodnotou zboží, fotografie poškozené zásilky, způsob a výši poškození a informaci o způsobu balení. V případě ztráty zásilek je potřeba doložit popis balení a zboží v zásilce, fakturu za zboží a nejlépe i fotografii zasílaného zboží. Při pozdním doručení expresních zásilek nám postačí pouze číslo objednávky.

Kdy bude reklamace ukončena?

Vyjádření k reklamaci Vám bude zasláno do 30 dní od doplnění všech požadovaných údajů.

Musím schovat obalový materiál?

Ano, je nutné jej ponechat pro případnou škodní inspekci.
Vyzvednutí zásilky v ten samý den kdekoliv v ČR
Potřebuji odeslat balík do zahraničí online
a nejlevněji!

Rychlé kontakty

Nevíte si s něčím rady?
Kontaktujte nás.

608 380 388 Po-Pá 8:00-17:00

Sledování zásilky

1,000+

hodnocení služby

80,000+

spokojených zákazníků

100,000+

odeslaných zásilek ročne

Rychlé, snadné, kompetentní. Dostal jsem lepší cenovou nabídku než přímo u přepravců. Vysoce doporučeno.

Lukas M.

Jsem velmi spokojená, naše společnost využívá Vašich služeb již několik měsíců a vše funguje.

Michaela P.

Rychle, z Ostravy do Bruselu za 3 dny. Služba včasného vyzvednutí, aktualizace e-mailem, snadné sledování zásilky.

Renata Z.

Všechno šlo perfektně! Skvělé služby dobré ceny.

Artem R.

Odešlete zásilku, kamkoliv si jen vzpomenete

Novinky a akce na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
Máte dotaz?
Zeptejte se!